Dekarbonizacija Motora DPF

Profesionalno čišćenje
DPF filtera
dekarbonizacijom!

49€ za putnička vozila

Šta je DPF? Kontakt

Zamena DPF-a može da košta od 1.000 do 3.000€, ali preventivno čišćenje Dekarbonizacijom motora košta samo 49€.

Servis za H2E® Dekarbonizaciju Motora

Postupak čišćenja DPF-a zapušenog preko 70% je sledeći:

Prvo očitamo greške na dijagnostici, ustanovimo da li je DPF zapušen, ako je to slučaj, resetujemo parametre na dijagnostici i nakon toga se vozilo izvozi na autoput i vozi sve vreme u 3. stepenu prenosa na 3500 obrtaja do Smedereva i nazad.

Vraćate se u servis i tu gledamo parametre na dijagnostici i procenjujemo da li ćemo raditi samo dekarbonizaciju ili je potrebno raditi kompletan tretman dekarbonizacije + hemijsko čišćenje celokupnog motora, koji je skuplji i dosta kompleksniji, jer je sam motor, dizne, grejači, geometrija turbine, lopatica turbine, EGR, zaprljan i potrebno je čišćenje celokupnog motora i DPF ili pak morate kod mehaničara da fizički skine filter i šalje na dalju obradu, jer je situacija katastrofalna na celom vozilu i ne znamo odakle da počnemo sa poslom, vozilo je godinama užasno odžavano, sipano najjeftinije ulje, najjeftiniji antifriz, najjeftinije gorivo i stavljani najgori i najjeftiniji filteri i logično je da se celo raspada, što bi naš narod rekao spolja gladac, iznutra jadac!

Ako je sve u redu na osnovu parametara iz dijagnostike i procene servisera, priključujemo mašinu za dekarbonizaciju na usis motora i motor radi 60-90 minuta priključen na njoj. Može da se desi da se za vreme tretmana DPF samostalno regeneriše, odnosno da pokrene regeneraciju u mestu, jer su stečeni svi preduslovi za to, motor je već dobro ugrejan, plus mašina radi dekarbonizaciju u samom motoru i DPF filteru, a ako radimo kompletan tretman sa hemijom, onda se i motor kompletno hemijski čisti i dekarbonizuje vodonikom u isto vreme.

Ako se to ne desi, vozilo se izvozi na autoput i po 2. put se vozi sve vreme u 3. stepenu prenosa na 3500 obrtaja do Smedereva i nazad i kada se vratite u servis, nakon toga resetujemo parametre dijagnostikom u servisu i dalje nastavljate da vozite bez ikakvih problema.

Vozilo mora da se vozi 2. puta (pre i posle dekarbonizacije) do isključenja sa autoputa za Smederevo i nazad sve vreme u 3. stepenu prenosa na 3500 obrtaja, bez paljenja tempomata, bitni su obrtaji motora, a ne brzina kretanja vozila, zato se vozi u 3. stepenu na 3500 obrataja, to je brzina oko 100km/h. Ne može do Bubanj potoka, Tranšpeda, Vrčina, Ražnja ili Mladenovca. Mora do Smedereva!!!

Sve vreme papučica gasa mora da se drži, tempomat NE može da drži te obrtaje...

Ukupno vreme za popravku je oko 3h, a koraci su sledeći:

  • 1. Dolazite u servis na inicijalnu dijagnostiku, brisanje grešaka i resetovanje parametara
  • 2. Vozite u 3. stepenu prenosa na 3500 obrtaja do Smedereva i nazad
  • 3. Dolazite u servis na čišćenje DPF filtera mašinom ili mašinom + hemijom, jer je i motor zaprljan
  • 4. Vozite u 3. stepenu prenosa na 3500 obrtaja do Smedereva i nazad 2. put da detaljno očistite DPF filter, nakon procesa dekarbonizacije motora
  • 5. Nije obavezno, ali ako želite dolazite u servis na finalnu kontrolu ako je to potrebno

Napomena 1: Cena od 49€ je ukoliko je DPF zapušen do maksimalno 60%-70% i podrazumeva redovno i preventivno čišćenje DPF-a! Ukoliko je DPF zapušen preko 70%, motor u safe modu, pali check engine, grejače, DPF lampicu ili auto neće da vuče preko 2500-3000 obrtaja u tom slučaju cena čišćenja kompletnog motora i DPF-a je 15.000 dinara, postupak traje 90 minuta i sipa se posebna hemija, da bi se očistila celokupna garež iz motora i DPF-a, jer je celokupan motor zagaravljen i potrebno je kompletno čišćenje i motora i DPF-a, kako bi automobil normalno radio!

Napomena 2: Ukoliko je DPF totalno začepljen, auto se zapalio u vožnji, pa ste ga gasili PP aparatom, kada auto radi i doda se gas, čuje se šištanje vazduha jer je pukla turbina ili izduvna grana, bili ste pijani i oduzeli su Vam dozvolu, pa ne možete auto da vozite do Smedereva i nazad, jer nemate dozvolu i ostale sulude situacije... Molimo Vas nemojte ni da nas zovete, vozite auto pravo na otpad! Hvala!

Šta je DPF i čemu služi?

DPF je skraćenica za Diesel Particulate Filter, odnosno radi se o filteru čestica koji je u proizvodnji automobila obavezan od 2009. godine, mada ga neki proizvođači ugrađuju i nekoliko godina ranije.

DPF filter pripada sistemu za smanjenje štetnih gasova iz vozila te mu je funkcija da zaustavlja čestice čađi koje bi se inače ispustile iz automobila. Svaki filter, kako bi dobro radio i vršio optimalno filtriranje, potrebno je redovno čistiti kako ne bi došlo do smanjenja njegove efikasnosti i zagušenja motora.

DPF filter smanjuje izbacivanje kancerogenih čestica u atmosferu, o čemu običan čovek retko razmišlja. Činjenica je da dizelaši, koliko god savremeni bili, izbacuju opasne čestice ukoliko nemaju odgovarajući sistem za njihovo neutralisanje. Ovi filteri se koriste već dugo i danas gotovo da nema novog dizelaša bez DPF filtera.

DPF Filter Čišćenje | Dekarbonizacija Motora
DPF čišćenje

Razlozi za preventivno čišćenje DPF-a

DO 90% UŠTEDE U ODNOSU NA NOV DEO

ISTE PERFORMANSE KAO KOD NOVOG DELA

BRZINA I VEĆI KVALITET ČIŠĆENJA OD
TRADICIONALNIH METODA, BEZ SKIDANJA

Preventivno čišćenje DPF-a

Zamena DPF-a može da košta od 1.000 do 3.000€, ali preventivno čišćenje dekarbonizacijom motora košta samo 49€.

Gradska stani-kreni vožnja je glavni krivac za otkazivanje DPF-a. Stoga se preporučuje svim vlasnicima automobila sa DPF-om, da urade dekarbonizaciju motora i dozvole automobilu da prodiše punim plućima.

Preventivno čišćenje DPF filtera će vratiti performanse motora, povećati efikasnost goriva, smanjiti učestalu regeneraciju, produžiti životni vek filtera i u potpunosti smanjiti vreme popravke i troškove održavanja.

Rezultati naših testova pokazali su da se preventivnim čišćenjem uklanja između 96-100% akumuliranog pepela / čađi nakupljenog u DPF-u. DPF se nakon čišćenja vraća u "kao novo" stanje, a povratni pritisak koji generiše filter vraća se na fabričke specifikacije.

DPF Dekarbonizacija Motora
Dekarbonizacija Motora Beograd

Razlozi zbog kojih ne treba uklanjati DPF

Ukoliko skinete DPF filter gubite svaku EURO normu i auto se tretira na tehničkom kao i onaj proizveden pre jula 1992 godine.

Automobil bez DPF filtera ima manju tržišnu vrednost.

Rizikujete kvar na turbini. Kada se filter nalazi odmah iza turbine, a ukloni se, nema potpritiska koji on stvara i može se desiti da turbina pregori.

Upravljanje automobilom bez DPF filtera zabranjeno je u zemljama EU.

Bez njega se povećava potrošnja goriva pri većoj brzini i većem broju obrtaja, jer su uklonjeni senzori koji to kontrolišu.

Uskoro se očekuje uvodjenje zakona u Srbiji koji obavezuje vlasnike automobila sa euro 3, 4 i 5 normama da obavezno poseduju katalizator ili DPF filter.

Rezultati

Nakon samo jednog tretmana dekarbonizacije motora DPF filter je čistiji za 97%
DPF pre i posle čišćenja
DPF pre i posle Dekarbonizacije
DPF pre i posle Dekarbonizacije Motora
Dekarbonizacija Motora - DPF Pre I Posle
Dekarbonizacija Motora - DPF Pre I Posle
Dekarbonizacija Motora - DPF Pre I Posle

Posledica vožnje sa zapušenim DPF filterom!!!

Studija slučaja:

BMW G30 520d 2018. godište, sa pređenih 170.000km. Automobil je dovezen kao neispravan u servis, jer izduvni gasovi iz motora nisu mogli da protiču kroz DPF filter, već su se vraćali nazad prema motoru i auto je bio pred samozapaljenjem. Povratni vreli vazduh je zapalio creva koja od DPF filtera idu do senzora diferencijalnog pritiska, takođe zapaljen je senzor diferencijalnog pritiska DPF filtera, elektro instalaciju u zadnjem delu motora je temperatura istopila i zaštitna plastika je krenula da se topi i gori, EGR ventil i turbina, kao i geometrija turbine su puni taloga gareži, interkuler i creva usisa, kao i usisna grana su začepljeni, karter je pun nafte iz cilindara i ulje kontaminirano - menadžment motora je pokušavao regeneraciju DPF filtera, nalivanjem goriva u cilindre, što je prouzrokovalo paljenje DPF filtera i da se nastavilo sa vožnjom došlo bi do topljenja motora i zapaljenja celog vozila.

Ignorisanje upozorenja i check engine lampice na kontrolnoj tabli, su doveli do štete od preko 3.000€.

Ko god misli da zna bolje od nas, neka tera po svome ali i neka spremi dosta novca za popravku ako mu se desi sličan kvar ili za novi auto, ako se zapali na putu i izgori ceo! Paket 4 i paket 5, za 5% vrednosti popravke, odnosno 0,5% vrednosti automobila, mogu PREVENTIVNO da reše moguću pojavu fatalnog problema i ogromne štete, gubitka automobila, a daleko bilo i ljudskih života!

Ako nemate problem sa DPF filterom, auto normalno pali, ide, vuče, pravo je vreme da PREVENTIVNO očistite i motor i DPF filter! Javite se, naši serviseri su na raspolaganju svakog dana od 08-22h!

Zapušen DPF zapalio automobil!

Posledica vožnje sa zapušenim DPF filterom
Posledica vožnje sa zapušenim DPF filterom!!!

Vraćene kilometraže

Poštovani potencijalni klijenti, a i svi ostali... U životu nije sve onako kako izgleda na prvi pogled i što se može videti golim očima. Uvek je sve dosta komplikovanije i složenije u pozadini, na nama samima je da li želimo da uđemo u dubinu spoznaje i "provalimo" mehanizam funkcionisanja "Matrixa" ili da živimo u iluziji i neznanju! U nekim slučajevima iluzija i neznanje su blagodat, naročito kada je na automobilu prava kilometraža 3ipo puta veća od one koja piše na kilometar satu - kontrolnoj tabli! To što neki od nas nisu u stanju da vide očigledne stvari i što im žena ide kod komšije, a auto ima 3ipo puta veću kilometražu od one koja piše na kilometar satu - kontolnoj tabli, to nije problem servisa! Zavisno od automobila koji nam dovezete i zavisno od stanja automobila, takav efekat ćete i dobiti! Nije realno očekivati da od babe bude devojka, a ni od kurve nevina devojčica, pa tako ni da od polovnog automobila, za koji ste "dobro prošli" prilikom kupovine, očekivati da nakon tretmana dekarbonizacije motora bude Lamborghini URUS! Ipak je 1.000.000 kilometara, 1 milion. Bilo u mečki ili nekom drugom automobilu, milka je milka! A kada jednom riba drolja postane, ona to i ostane! Zauvek!

Vraćena Kilometraža - Dekarbonizacija Motora

Kontakt

Dekarbonizacija Motora Partner

Pozovite odmah