Dekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ks

Prijem vozila bez zakazivanja

Dekarbonizacija Cena već od: 49 €

Pozovite odmah
Dekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ks

Dekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ks

H2E® Dekarbonizacija Motora BMW X5 (F15) 40d 313ks, godina proizvodnje 2012-2019 i pogonom na Dizel čisti od naslaga gareži: komoru za sagorevanje, kompresioni deo glave motora, čelo klipa, vrhove dizni u cilindru, vrhove grejača u cilindru, vrhove svećica u cilindru, siceve izduvnih ventila, telo i glavu izduvnih ventila, izduvnu granu, EGR ventil, varijabilnu geometriju turbine, izduvne lopatice turbine, rasteretni ventil turbine, katalizator, DPF filter, vrhove temperaturnih senzora DPF-a i vrhove lamda sondi!

Dekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ks
Dekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ks
Dekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ksDekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ks

Dekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ks Cena

Naslage ugljenika se stvaraju u svakom motoru SUS i vremenom počinju nepovoljno da utiču na rad samog motora, što se ogleda u slabljenju performansi, trzajima prilikom dodavanja gasa, smanjenju kompresije, lošijem sagorevanju goriva, povećanoj potrošnji i na kraju, dovodi do otkazivanja skupih delova motorne grupe. Te naslage se stvaraju tokom rada benzinskog i dizel motora kako u samoj kompresionoj komori (klipovima, ventilima, sedištima ventila) tako i u periferijama poput EGR ventila, katalizatora, DPF-a. Naslage ugljenika nisu samo problem kod starih motora, novije generacije motora još su osetljivije na nepravilnu izmenu radne materije (vazduh, gorivo i izduvni gasovi) koja je posledica gradske vožnje, pothlađenog motora i promene stepena prenosa na nižim brojevima obrtaja radi uštede goriva. Dekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ks, godina proizvodnje 2012-2019 i pogonom na Dizel sprečava stvaranje naslaga ugljenika i produžuje radni vek motora.

Dekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ks

Dekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ks Delovi

Dekarbonizacija BMW X5 (F15) 40d 313ks Cena

Pravilan postupak H2E® Dekarbonizacije BMW X5 (F15) 40d 313ks, godina proizvodnje 2012-2019 i pogonom na Dizel nikako ne može biti štetan za motor. H2E® Dekarbonizacija može samo da produži radni vek motora sa unutrašnjim sagorevanjem, kao i da preventivno utiče kod novijih motora na zadržavanje fabričkih specifikacija tokom vremena eksploatacije vozila, što bi se reklo da motor nakon nekoliko stotina hiljada kilometara bude kao nov, a sve to zahvaljujući preventivnom vršenju H2E® Dekarbonizacije na svakih 10-30.000km čime motor biva zaštićen od prekomernog nakupljanja gareži, čađi i naslaga ugljenika i samim time mu se produžava radni vek u zagarantovanim proizvođačkim specifikacijama.

Kontakt

Nalazimo se na idealnoj lokaciji, na samo nekoliko minuta vožnje iz skoro svakog dela Beograda.